11 Şubat 2015 Çarşamba

Akademik Bilişim 2015 Eskişehir

31 Ocak-6 Şubat tarihleri arasında 17.si düzenlenen Akademik Bilişim Konferansı'na bu sene Eskişehir ev sahipliği yaptı.Geçen sene katılmak istediğim fakat sağlık sorunları nedeni ile uzun yola çıkamadığım için Mersin de bulunamamıştım.Eskişehir de olması ulaşım açısından herkese kolaylık sağladığını düşünüyorum.

Bu sene ilk kez katıldığım için kursların nasıl olacağı hakkında meraklarım,başvuruların fazla olması ve bu kadar kişinin nasıl ağırlanacağı hakkındaki endişelerim çok fazla idi.Fakat bu endişelerimin yersiz olduğunu görerek ; bu konuda gece gündüz çalışan, bu işe gönül veren insanlara çook teşekkür ediyorum. :) Kurslara katılım çok fazla idi. Kurslar 4 gün sürdü ve ben “İleri Linux” kursuna katıldım.. OğuzYarımtepe, Aydan Taşdemir, Erdem Bayer, Kaan Özdinçer eğitim hocalarımızdı.Onlarla tanıştığım için de ayrı mutluyum.Linux'u 1 yıldır kullanıyor olmam ve eğitmenlerimizin bilgilerime bilgi katması, Linux'u daha fazla sevmemi ve herkese şiddetle önermemi sağladı.Bu sebeple onlara da sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.



Kursların ardından 3 günlük Konferanslar düzenlendi.Çok iyi sunumların yanında gereksiz sunumlarda vardı.

Ama tam anlamı ile müthiş bir etkinlikti.Böyle bir etkinlikten haberdar olmamı sağlayan,özgür yazılım ile beni tanıştıran Necdet Yücel hocama çook teşekkür ederim.Yeni arkadaşlar kazanmak,işlerinde usta kişiler ile sohbet etmek,yeni bilgiler edinmek gerçekten çok hoştu. Akademik Bilişim'e katılmalarını herkese şiddetle tavsiye ediyorum; gelsinler,kurslara katılsınlar ve böyle bir ortamın lezzetine varsınlar. Seneye böyle güzel bir ortamda bulunmak isteyenlere “Akademik Bilişim” benden ufak bir yardım olsun.2016 da her şeyin daha da kusursuz olacağına ve katılımların çok daha fazla olacağına inanıyorum.Seneye görüşmek üzereee !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder